Umrah Mabrur, Papa

04 February


So today I sent my dad to the airport for his trip to the place that all of us Muslims dream of going, Mecca. Papa pergi ke tanah suci untuk urusan kerja bersama-sama Zeel Production, sambil turut mengerjakan ibadah umrah. Malam sebelum hantar Papa tu dah tolong Papa kemas beg, harap-harap takdelah apa-apa barang penting yang tertinggal. *click 'read more' to see more photos!*




Semoga segala urusan Papa kat sana dipermudahkan, dan semoga sakit bengkak kat leher tu akan sembuh juga hendaknya. *dah hampir sebulan leher Papa ditumbuhi bengkak tu huhu* Amin!


Antara pelakon lain yang turut pergi untuk sama-sama menjayakan telemovie yang akan dijalankan penggambarannya di sana tu ialah si cantik manis Risteena ni. Ruhainies pun ada juga, tapi tak sempat pula nak bergambar sekali. Untungnyalah korang dah dapat pergi umrah! Sobs sobs. Takpe, insyaallah ada rezeki Jaji juga nanti kan. :')

Tak sabar nak tunggu Papa balik dan ceritakan semua pengalaman menarik kat sana.

Salam sayang,
Jaji

You Might Also Like

0 comments